Searching...
Friday, August 16, 2013

ការបាត់បង់ឯកសារ ឬថតឯកសារសំខាន់ៗ ពិតជាធ្វើឲ្យលោកអ្នកឈឺក្បាលយ៉ាងខ្លាំង

ការបាត់បង់​ឯកសារ ឬ​ថត​ឯកសារសំខាន់ៗ ពិតជា​ធ្វើ​ឲ្យ​លោកអ្នក​ឈឺក្បាល​យ៉ាងខ្លាំង ព្រោះ​វា​មិន​ងាយស្រួល​ប៉ុន្មាន​ទេស​សម្រាប់​រាល់​ការបង្កើត​ឯកសារ​ទាំងនោះ​ឡើងវិញ។ដូច្នេះហើយ​ការបង្កើត Simple Batch File ដើម្បី​ធ្វើការ Backup ឯកសារ ឬ​ថត​ឯកសារមកវិញ​នោះ គឺជា​វិធីសាស្ត្រ​មួយ​ដ៏​ប្រសើរ​ចំពោះ​ការ Move, Copy ឬ Backup នូវ​ឯកសារទាំងឡាយណា​ដែល​គិតថា​មាន​សារៈសំខាន់ សម្រាប់​លោកអ្នក​ទុក។ ចំណែក​ការបង្កើត Batch File នោះ​ទៀតសោត​គឺ​មានន័យថា​លោកអ្នក​បង្កើត​វា​ជា​ឯកសារ​ប្រភេទ Text File ដែល​រក្សា​ទុកជា​ប្រភេទ “.bat” ហើយ​នៅពេល​លោកអ្នក​ចុច​កណ្តុរ​ពីរដង​ទៅលើ​វា​ភ្លាម​នឹងនាំ​លោកអ្នក​ចូលទៅ​កាន់ Dos Command តែម្តង សូម​អនុវត្ត​ជាមួយ​ទស្សនា​វ​ដ្តី​ទីក្រុង​ពត៌មាន វិទ្យា​ទាំងអស់គ្នា​ទៅតាម​ដំណាក់កាលនីមួយៗដូចខាងក្រោម​នេះ ។

    ទី១: ជាបឋម លោកអ្នក​ចាំបាច់​ត្រូវ​បើក​ផ្ទាំង Notepad ជាមុន ដោយ​ចុច​លើ​មឺ​នុយ Start ជ្រើស​រើសយក All Programs រួច​បន្ត​ចុច​លើ Accessories និង Select លើ Notepad ឬ​ម្យ៉ាងទៀត​លោកអ្នក​អាច​ចុច​ចង្កឹះ Win + R ហើយ​វាយ​ពាក្យ Notepad ចូលទៅក្នុង​ប្រអប់ Run ដែលបានបង្ហាញ​នោះ និង​បន្ត​ចុច​ចង្កឹះ Enter។
ការបាត់បង់ឯកសារ ឬថតឯកសារសំខាន់ៗ ពិតជាធ្វើឲ្យលោកអ្នកឈឺក្បាលយ៉ាងខ្លាំង
    ទី២: លុះ​ផ្ទាំង Notepad បាន​បើក​ដំណើរការ សូម​វាយ​បញ្ចូល​នូវ Commands “xcopy “C:Documents and SettingsYour usernameMy DocumentsMy Pictures” “H:backup of pictures” /e /y” ទៅក្នុង​នោះ រួច​សឹម​រក្សាទុក​វា​ជា​ប្រភេទ “.bat” ។ ការបាត់បង់ឯកសារ ឬថតឯកសារសំខាន់ៗ ពិតជាធ្វើឲ្យលោកអ្នកឈឺក្បាលយ៉ាងខ្លាំង
    ទី៣: ភ្លាម​នោះដែរ លោក​អ្នកនឹង​បានឃើញ​នូវ​ឯកសារ​ប្រភេទ “.bat” មួយ​បង្កើតឡើង​នៅក្នុង​ទីតាំង​បានកំណត់​ខាងលើ​ដែល​គ្រាន់តែ​ចុច​កណ្តុរ​ទៅលើ​វា​ចំនួន​ពីរដងក៏​នឹង​នាំ​លោកអ្នក​ចូលទៅ​កាន់​Dos Command តែម្តង ។
ការបាត់បង់ឯកសារ ឬថតឯកសារសំខាន់ៗ ពិតជាធ្វើឲ្យលោកអ្នកឈឺក្បាលយ៉ាងខ្លាំង
    ទី៤: គួរបញ្ជាក់​ផងដែរ​ថា កាលដែល​លោកអ្នក​ប្រើប្រាស់​នូវ​Command ខាងលើនេះ​គឺ​មានន័យថាៈ
    ១. លោកអ្នក​កំពុងតែ​ផ្តើម​ធ្វើការ Backup My Pictures ដែល
         មាននៅ​ក្នុង Drive “ C: ” មក​រក្សាទុក​ក្នុង Drive “ H: ” ។
    ២. “ /e ” ជា Command មួយ​ត្រូវបាន​ប្រើប្រាស់​ដើម្បី​ធ្វើការ
         ថតចម្លង​គ្រប់ Directories Sub Directories ទាំង​អស់ពី
         ក្នុង Drive “ C: ” ទៅ​រក្សាទុក​លើ Drive “ H: ” ជំនួស ។
    ៣. “ /y ” គឺ​មានន័យថា​ការថត​ចម្លង (Copy) របស់លោក​អ្នក​ខាងលើ​បាន​ភ្ជាប់​ជាមួយនឹង Prompting ផងដែរ​ដើម្បី​ធ្វើការ លុប​ទៅលើ (Overite) ឯកសារ​ដែលមាន​ពីមុន​ស្រាប់ ៕
ការបាត់បង់ឯកសារ ឬថតឯកសារសំខាន់ៗ ពិតជាធ្វើឲ្យលោកអ្នកឈឺក្បាលយ៉ាងខ្លាំង

 
Back to top!